Κακές συνήθειες που καταστρέφουν τα γόνατα

104

Πρόβλημα με τα γόνατα την σημερινή εποχή δεν παρουσιάζουν μόνο οι ηλικιωμένοι αλλά και πολλοί νέοι. Οι αρθρώσεις  καταπονούνται  καθημερινά από το φόρτο εργασίας και το πολύ τρέξιμο. Σύμφωνα με γιατρούς οι 4 παρακάτω λόγοι καταστρέφουν τα γόνατά μας .

Παράληψη προθέρμανσης:

Όσο κι αν σας πιέζει ο χρόνος δεν πρέπει από την προπόνησή σας να λείπουν οι ασκήσεις προθέρμανσης. Μερικές διατάσεις ή λίγο χαλαρό περπάτημα πριν τις κύριες ασκήσεις βελτιώνουν την ελαστικότητα των μυών και ενισχύουν τη ροή οξυγόνου στην περιοχή. Όλες αυτές οι επιδράσεις εξασφαλίζουν μικρότερο κίνδυνο τραυματισμού.

Υπερβολικά έντονες ασκήσεις γυμναστικής:

Όταν γυμνάζουμε τα πόδια μας και κάνουμε απότομες κινήσεις ή ασκούμαστε σκληρά δημιουργούμε τεράστιο πρόβλημα στα γόνατα. Με το να υπερβάλουμε στις ασκήσεις μας αυξάνουμε τις πιθανότητες τραυματισμού.

Περιττά κιλά:

Τα γόνατα σηκώνουν όλο το βάρος του σώματός μας, επομένως μερικά παραπανίσια κιλά τα ταλαιπωρούν σημαντικά. Όσο μεγαλύτερο το σωματικό βάρος τόσο μεγαλύτερη και η καταπόνηση των γονάτων.

Υπέρβαση ορίων:

Εάν πιέζουμε το οργανισμό μας και τον βάζουμε να κάνει περισσότερα από ότι μπορεί να αντέξει του δημιουργούμε πρόβλημα στα κόκαλά μας.